Samsung Electronics очаква да постигне по-висок ръст в продажбите на панели с голям размер, спрямо индустрията като цяло през 2007 г. Според източници от компанията, цитирани в digitimes.com, цените на панелите ще паднат значително през настоящата година.
Корейският гигант прогнозира ръст на бизнеса си с 24%, който ще увеличи продажбите на панели с голям размер от 55,5 милиона през 2006-та до 68,9 милиона броя тази година. В същото време глобалният ръст в сегмента се очаква да бъде не по-висок от 22% – от 266 на 324 милиона броя.
В момента Samsung държи над 50% дял от пазара на панели, по-големи от 40 инча. Компанията планира ръст на продажбите с 82% в сегмента, или от 5,1 милиона броя през 2006 г. до 9,3 милиона през 2007-ма.
През октомври Samsung пусна завод за производство на панели от осмо поколение (8G), който й позволи да намали цените, в резултат на което компанията очаква да заеме лидерска позиция при 46-инчовите плоски екрани. В допълнение, корейският гигант планира скок от 69% в сегмента на високо-класните LED-базирани HD панели, работещи на 120Hz.