Корейската компания LG планира да продаде 150 млн. телефона през 2011 година, от които 30 млн. смартфона, обяви производителят по време на Световния мобилен конгрес в Барселона.
Пранираният обем е с 30% по-голям в сравнение с миналата година. Делът на смартфоните се очаква да достигне 20% от всички реализирани бройки.
LG се стреми към четирикратно увеличение на продажбите на смартфони, които трябва да да осигурят 50% от общите приходи. Компанията планира да постигне това с пускане на 20 нови модела смартфони на световния пазар през 2011 година.
За целта се предвиждат сериозни инвестиции в управлението на качеството и в развойна и изследователска дейност, като в това звено екипът се увеличава с 15% в сравнение с 2010 година, за да достигне над 6000 специалиста.
LG се фокусира върху въвеждане на технологични предимства като двуядрени процесори, 4G LTE и 3D при смартфоните от висок клас. Компанията ще развие и ключови партньорства с доставчици на съдържание, за да предложи 3D игри и филми, които ще са достъпни в LG Apps.
„Съсредоточили сме всичките си усилия върху задачата да предоставим широк изобор от интелигентни устройства на различните типове потребители”, каза д-р Джонг-сеок Парк, президент и главен изпълнителен директор на LG Electronics Mobile Communications Company. „Тази година ще бъде критична за LG и много погледи са отправени към нас в очакване да успеем”, допълни той.
В Барселона LG показа първият в света смартфон с 3D платформа за запис, възпроизвеждане и споделяне на триизмерно съдържание, както и дългоочаквания LG Optimus Pad с 8,9-инчов екран, двуядрен процесор и оптималната за таблети нова операционна система Аndroid Honeycomb OS.