М-Тел пусна колцентър услуга за бизнеса

М-Тел пусна услуга за бизнес потребители, търсещи начин да подобрят комуникацията с техните клиенти. Наречена M-Tel Call Center 0800/0700, услугата дава възможност на компаниите бързо да създават собствен център за комуникация с потребителите, съобщиха от телекома.

Достъпни са два варианта на услугата. При M-Tel Call Center 0700 входящите разговори се заплащат от крайните клиенти според ценовите условия на тарифния им план. Така повикванията към кол центъра на практика са безплатни за фирмата ползвател на услугата.

При вариант М-Tel Call Center 0800 входящите разговори са безплатни за крайните потребители, а се заплащат от ползвателя на услугата.

Новата услуга предлага и допълнителни възможности като гласови съобщения, определяне продължителността на обажданията, дефиниране на работно време или календар, изходящи обаждания, пренасочване на разговорите при сигнал „заето” и електронна фактура.

по темата: „М-Тел пусна колцентър услуга за бизнеса”

добавете коментар...

  1. Симир

    Страхотна идея и много добро предложение към бизнеса! М-тел отново са иновативни и креативни – първи сред конкурентите си! Така се прави бизнес!

Коментар