М-Тел добави нова опция към е-фактурите

Броят на потребителите, които използват електронна фактура, е нараснал със 140 хиляди за последните шест месеца, съобщи М-Тел. Вече 400 000 предпочитат фактурите в електронен вариант.

Отчитайки тази тенденция, операторът въвежда нова функционалност на сайта си, която дава допълнителна яснота на клиентите за потреблението и остойностяването му. От началото на април е налична опция, чрез която бизнес и частни клиенти могат да проверяват дебитните или кредитни известия, ако са издадени такива към техните фактури.

Новата услуга е достъпна след регистрация с активно потребителско име и парола за конкретния номер. Известията са видими в меню Моята Е-фактура и се визуализират на отделен ред под месечните фактури.

Сумата на кредитните известия се отбелязва със знак минус, което означава отстъпка от месечната фактура, а дебитните известия със знак „+” показват, че посочената сума се добавя към стойността на фактурата.

Клиентите, които имат издадени кредитни или дебитни известия, могат да ги видят на нов ред в електронната си фактура, да ги  прегледат в детайли на сайта на М-Тел, както и да ги принтират.

Мобилтел въведе електронен достъп до фактурата преди години, а от 2008-а предлага възможност на клиентите да заявят отказ от хартиено копие. В момента около 600 000 са се отказали от своите хартиени фактури, а 400 000 от тях са се регистрирали на сайта на компанията, за да следят електронните им издания.

по темата: „М-Тел добави нова опция към е-фактурите”

добавете коментар...

  1. k0eff

    Новата система работи дотолкова, доколкото да ви каже, че не работи. 🙂
    Моля да ни извините! Услугата е временно недостъпна. Екипът на М-Тел прави всичко възможно за възстановяването й. Благодарим Ви за разбирането!

  2. MTEL

    М-тел, състояние на новата платформа към 05.04.2011 (осем месеца след стартиране на въвеждането й):
    Уважаеми клиенти, в момента се извършват технически дейности и е възможно до 07:30 часа услугите да са временно недостъпни. Благодарим Ви за разбирането!

  3. CIA

    М-тел все още не са разрешили проблемите с редовното издаване на фактурите и с проверката на сметките, така че тази информация за някакви подобрения към фактурирането са меко казано абсурдни, парадоксални и неверни. От месец януарии към днешна дата все още нямам нито една издадена фактура, въпреки че вече и месец април минава. Както по всичко личи внедряването на новата супер авангардна и прехвалена платформа Амдокс ще се проточи повече от година, а Комисията за регулиране на съобщенията ще си остане в перманентна летаргия поради скрити корупционни практики.

  4. Силия

    Е, това, че си се отказал от хартиената фактура съвсем не значи, че не можеш по всяко време да си разпечаташ електронната, ако ти се наложи. Пак има варианти много.

  5. Mir4o

    Не си прав Гоше! Откакто започнаха проблемите им, непрекъснато расте броя на коригираните сметки. Като проблемът е, че ако нямаш хартиена фактура, а ти върнат пари за надвзета сметка, никъде не се вижда какво е било объркано и колко пари са ти върнали.
    От друга страна, сметките продължават да се натрупват, без да излиза фактура, аз лично за 2011 съм платил 1 сметка- за януари месец, още чакам развитие за последващите месеци!
    Най- готиното е обаче, че Мтелци си въртят рекламите от сорта на Използвайте клубните си точки, за закупуването на… а никой не може да ти каже колко натрупани точки имаш.
    На сайта опцията за проверка не работи, а директния отговор на служител в офис беше: В момента и да Ви кажа колко точки имате, информацията не е актуална.

  6. Георги

    Ето, че системата най-накрая проработи, щом дава допълнителни опции, значи техническите затруднения на М-тел са към своя край.

Коментар