Софтуерът FM Center стана причина за доброто настроение на над 200 000 души

Компанията CenterMine Ltd. реализира най-ефективната рекламна кампания на продукта FM Center – софтуерна система за управление на недвижима собственост, като създаде платформа за Първо априлски шеги. Само няколко часа след нейното стартиране, беше достигнат трафик от 33 000 посещения, а до ранния следобед рекламата на продукта достигна стойности от 210 000 визуализации.

Платформата даде възможност на потребителите да генерират шеговити новинарски статии за себе си или за свои познати, като въведат име, длъжност и пол и изберат категория на статията. След въведените данни, системата генерираше статия, която изглеждаше като част от новинарски сайт, но при кликване върху който и да е линк от сайта, потребителят беше препращан към рекламна страница на FM Center, където разбираше, че това е Първо априлска шега. Сред темите на статиите бяха следните заглавия: „Разкриха тайна секта, предвождана от Маркетинг специалист”, „Български Аудио Инженер спечели 30 милиона от евро лотария”, „Програмист спечели националния конкурс Поп-фолк идол”, „Публичен списък по акция на МВР НАРУШИТЕЛИТЕ”  и др.

Статистиката показва, че за деня се генерирани 52 000 уникални новини, които са видени от 250 000 Интернет потребители. В ранния следобед скоростта на разпространение на платформата е нараснала главоломно, достигайки пик от 7 новосъздадени новини в секунда. Новините са разпространявани главно чрез мейл, facebook и различни форуми. Данните от Google Analytics сочат, че посетителите на сайта не са само от България. В списъка с международни посещения са 113 страни, сред които Германия, Великобритания, САЩ, Испания, Австрия,  Франция, Италия, Белгия, Холандия, Швейцария, Канада, Израел, ОАЕ, Южна Африка, Япония, Катар, Сингапур, Египет, Южна Корея, Бахрейн, Нова Зеландия, Исландия и много други.

В следствие на рекламната кампания, трафикът на сайта на продукта FM Center е повишен с 89%. Макар и с намаляващ темп, 3 дни след рекламната кампания и двата сайта (новинарският и сайта на продукта) продължават да генерират голям брой посещения. Това определено е ефективна рекламна кампания, която с минимални средства постигна огромен успех и донесе добро настроение на над 200 000 души в цял свят.

Коментар