Софтуер подобрява анализа на маркетинговите кампании

Софтуер на XMPie, компания на Xerox, предоставя нови възможности за проследяване и анализ на маркетингови кампании. PersonalEffect 5.2 комбинира уникална технология за проследяване на кампании в хода на тяхното изпълнение, с генериране на отчети и диаграми, и възможности за прецизно обновяване на информацията.

 
PersonalEffect 5.2 комбинира уникална технология за проследяване на кампании в хода на тяхното изпълнение  

Продуктът позволява съхранение на цялата информация, свързана с проведените кампании, включително променливите данни, използвани за създаването на персонализирани маркетингови оферти, съобщиха от Xerox.

Инструментът PersonalEffect Analytics помага на маркетинг професионалистите да анализират изпълнението на кампанията в измеренията, които са най-важни за тях, според зададените цели. Няма нужда да се събира информация и после да се прави кръстосана проверка през система за управление на съдържанието (CMS) или система за управление на връзки с клиенти (CRM), за да се наблюдава развитието на комуникацията с конкретни сегменти и лица, обект на кампанията.

Всичко това е възможно, благодарение на интегрирането на софтуера за анализ XMPie Analytics с технологията XMPie ADOR, която осигурява крос-медийна комуникация и позволява автоматично съгласуване на послания и съдържание между различните медийни канали, използвани в кампанията.

„Наблюдаването на изпълнението на кампанията и бързото вземане на решения за промени е решаващо за професионалистите в маркетинга”, казва Карин Строх, вицепрезидент Маркетинг в XMPie. „Интегрираният анализ на кампанията дава прецизна и актуална информация, която е от огромно значение за маркетолозите. Това води до много по-добро управление на кампаниите и качество на резултатите”.

PersonalEffect Analytics въвежда нови способи за представяне на Ключовите показатели за изпълнение (КПИ). Те могат да бъдат настройвани със зададени цели и нива на изпълнение посредством червени, жълти и зелени зони, които дори и при бърз поглед показват дали кампанията постига целите си или не.

Например, КПИ могат да бъдат настроени да показват съотношението между отворените имейли и общия брой изпратени email-и. Ако степента на обратна връзка е настроена да обхваща всичко над 20 процента, зелената зона започва от тези 20 процента, а всички резултати под 10 процента влизат в червената зона.

XMPie’s PersonalEffect 5.2 поддържа новия стандарт PDF/VT. Така потребителите могат да се възползват от възможностите на този формат за по-бърз, по-ефективен и по-предсказуем персонализиран печат – важна част от всяка крос-медийна кампания. PDF/VT позволява бърза високотехнологична обработка на графично богато съдържание за печат при високоскоростни дигитални преси чрез използване на повтарящи се текст и графики.

Към новите функции на PersonalEffect 5.2 влиза и инструментът Social Media Share, който позволява разрастване на кампанията и към социални мрежи. С тази функция потребителите могат да комбинират „share” бутоните на Facebook и Twitter с персонализирани URL-и (PURL) и e-mail-и от кампанията. С цел привличане на нови клиенти, „share” бутоните могат да бъдат използвани за насочване на последователите към сайт за регистрация, където могат да научат повече и/или да се регистрират за конкретна услуга. За по-силен ефект посланието, генерирано след натискане на „share” бутона, може да включва специфична променлива информация за първоначалния адресат, за да увеличи степента на обратна връзка от страна на неговите приятели/последователи.

PersonalEffect 5.2 ще бъде наличен в цял свят през май 2011.

Коментар