ГенСофт, един от основните доставчици на решения за управление на бизнеса у нас, обяви нова партньорска инициатива. Компанията ще се опита да обедини всички свои клиенти – над 8 000 фирми от различни сектори на икономиката – в клуб на приятелите.
Целта на клуба е да популяризира дейността на клиентите на ГенСофт и по този начин да насърчи продажбите и повиши приходите им. Всеки партньор с търговски обекти може да се регистрира на сайт на ГенСофт с контактна информация, отговорен служител, списък с координати на обектите и предмет на дейност. Желателно е на обектите да бъде поставен стикер с клубното лого за лесна идентификация.
„В процеса на работа се запознахме с умни и предприемчиви хора, доказващи на дело, че с труд и упоритост можем да създадем много. С повечето от тях отношенията ни са приятелски и си имаме пълно доверие. В тази връзка възникна идеята за клуб на нашите партньори и приятели", коментираха от ГенСофт.
Партньорите на компанията, техните служители, семействата и приятелите им могат да получават специално обслужване в обектите на останалите партньори, вкл. допълнителни отстъпки, бонуси и качество на обслужването. На практика, клубът може да намали разходите на членуващите в него, като им позволи да пазаруват от партньори на ГенСофт на специални цени.
При покупка на нова нова техника, обувки или дрехи, или пък при ремонт на колата – всеки член на клуба може да се обърне към някой от партньорите на ГенСофт и да получи преференциални цени и гарантирано качествено обслужване, поясниха от компанията.
Инициаторът за създаване на клуба препоръчва на участниците в него при покупка да предоставят клубна карта. Стикери за обектите и клубни карти могат бъдат да заявени в офиса на ГенСофт.
Освен че носи директни ползи, членството в клуба на приятелите помага и за създаване на бизнес контакти в неформална обстановка. Повече информация за клуба е достъпна на специално създадения сайт www.club.gensoft.bg, където се виждат и първите регистрирани фирми.
Участието в клуба е доброволно и не обвързва по никакъв финансов или друг начин отделните членове. Всеки партньор сам определя какви привилегии би могъл да предостави на останалите членове.
То в страна като България се оказа че няма на кой да продаваш нормално…все ти е някакъв партньор, роднина, приятел, колега и все иска на преференциални ако може на подаръчни цени…