Емоционалните туитове се радват на по-висока популярност сред аудиторията на микроблогърската мрежа и често се ретуитват |
По-често се ретиутват съобщения с въпросителен знак отколкото тези с удивителен. Екипът на Насир Навид обяснява този факт със стремежа на потребителите да помогнат на своите приятели да намерят отговор на интересуващите ги въпроси, като ги разпространяват в мрежата.
На второ място, като признак на успешно туитване се считат емоционалните съобщения с негативни или позитивни прилагателни. Лошите думи намират по-малък отзвук отколкото хубавите.
Третият признак е свързан с усмивките. Съобщенията с тъжни усмивки се ретуитват по-често в сравнение с посланията, в които има весели усмивки, пише NewScientist.com.
На четвърто място сред признаците за успешно туитване учените поставят тематичната универсалност на съобщенията. Най-популярни са туитовете за социални мрежи, празници и почивки, както и съобщенията на икономически теми.
И накрая, пето условие за успешност на един туит е наличието в него на негативно послание. На висока популярност се радват съобщения, които изразяват съжаление или печал по повод обществено значимо събитие, а така също обидни и дразнещи туитове.