Продажбите на телевизори с достъп до интернет ще достигнат половин милиард в края на 2015 година, прогнозира DisplaySearch. Всеки четвърти телевизор, продаден през настоящата година, ще има някакви интернет възможности, като през 2015-та делът на уеб-съвместимите ТВ ще нарасне до 47%.
Телевизорите с интернет ще навлизат ускорено не само в развитите страни. Потребителите и в развиващите се пазари са жадни за най-доброто налично съдържание. Освен това много от тези страни имат добра инфраструктура за броудбанд услуги.
Делът на уеб телевизорите ще нараства, благодарение на удобството на безжичните Wi-Fi мрежи и смарт ТВ функциите. Един такъв телевизор може самостоятелно да извлича съдържание от интернет, има интелигентни възможности за търсене и се свързва безпроблемно с други устройства в домашната мрежа.
Проникването на смарт-ТВ ще достигне 35% в Северна Америка при телевизорите с диагонал 46 инча и по-висок в следващите 4 години, прогнозира DisplaySearch. Терминът “smart TV” се използва в маркетинга на Samsung, LG и Philips, докато Sony лансира “Internet TV”, уточнява анализаторската компания.
Well done artcile that. I’ll make sure to use it wisely.