ACS, компания на Xerox, беше позиционирана от Gartner като лидер в магичния квадрант за категория „Help Desk аутсорсинг” в Северна Америка.
Help Desk услугите осигуряват на бизнеса постоянна и единна линия за контакт с клиентите, чрез която те получават помощ по всички технически въпроси относно състоянието и експлоатацията на сървъри, компютри, периферия, мрежи и софтуер.
ACS използва различни техники и методи за мониторинг, което прави поддръжката й ефективна в цял свят – на месец биват обработени над 1,5 милиона запитвания.
Help Desk услугите намаляват разходите и увеличават нивата на ефективност, като по този начин позволяват на клиентите да се концентрират върху бизнеса, коментира Дерел Джеймс, вице-президент на ACS IT Outsourcing Solutions.
ACS е позициониран в лидерския квадрант на база на оценки по критериите „цялостна визия” и „възможност за изпълнение”.
Магичният квадрант е инструмент за анализ, разработен от Gartner. Той предлага визуални наблюдения върху пазара, участниците и техните демографски характеристики. Квадрантът се използва и за оценяване на компаниите по определени критерии.