Samsung доминира на пазара за 3D телевизори

Samsung държи над 50% от пазара на 3D TB в Европа и Северна Америка

Samsung продължава да доминира на пазара за 3D телевизори в САЩ и Европа. През месец май делът на компанията в стойностно изражение възлиза на 50,5% от пазара на Стария континент, а за периода януари-май – 45,4%, сочат данни на GfK.

Още по-висок е делът на южнокорейския производител в Северна Америка. Там Samsung държи 58,4% от приходите на пазара за 3D телевизори през май.

Освен това Samsung е лидер при течнокристалните телевизори в Европа с 31,9% дял от пазара през май. За първите пет месеца на годината делът на компанията се определя на 30,8%.

При LCD телевизорите с диагонал 40 инча и по-голям Samsung притежава 39,4% от пазара през май и 37,3% за петте месеца от началото на годината, твърди изследването на GfK.

Същевременно, компанията обяви нова услуга, чрез която потребителите ще могат да получат достъп до обширно 3D съдържание през своя Samsung 3D Smart TV. Приложението Explore 3D ще предложи безплатни 3D клипове и филми, сред които музикални видеа, трейлъри и пълнометражни документални заглавия – всички във висока резолюция.

До Explore 3D вече имат достъп и българските потребители. На разположение са 10 IMAX филма, които досега бяха достъпни само на BluRay. Samsung планира да добави още съдържание до края на годината.

В допълнение, Samsung предлага и новия 3D Entertainment pack, който съдържа два чифта активни Bluetooth 3D очила, които ще се продават на препоръчителна цена от 60 евро. Те осигуряват Full HD 3D изображение и ясна триизмерна картина от почти всички ъгли и позиции в стаята. Не се правят компромиси с 2D съдържанието, тъй като допълнителни филтри влияят върху качеството на стандартното двуизмерно видео.

Коментар