LG Electronics излезе на чиста печалба през Q2‘2011 година (периода април-юни), след като отчиташе загуби в предходните две тримесечия. Компанията се възстановява, благодарение на добрите резултати в при черната техника и техниката от високия ценови клас, агресивното намаляване на разходите и по-добра възвръщаемост на инвестициите от филиалите си.
През второто тримесечие LG отчита консолидирани приходи от 14,4 трилиона корейски вона (или 13,3 милиарда щатски долара), което е ръст от 9,3% спрямо първото тримесечие на годината.
Оперативните приходи възлизат на 158 милиарда вона (145,8 милиона долара), което е ръст от 21% спрямо предходното тримесечие и 25% ръст спрямо същия период на миналата година. Тези резултати се дължат на по-голямата печалба на бизнеса с телевизори и намалени загуби при мобилните телефони, поясниха от корейския производител.
След две последователни тримесечия на загуба, LG направи обрат с нетна печалба от 108 милиарда вона (99,6 милиона долара). Компанията очаква умерен ръст през третото тримесечие на 2011 година, спрямо същия период на миналата година.
Подразделението LG Home Entertainment Company отчете ръст в продажбите спрямо предното тримесечие от 2,7% до 5,4 трилиона вона (5 милиарда долара), благодарение на повишените приходи от продажби на LED LCD и новите Cinema 3D телевизори, както и на общия ръст на развиващите се пазари. Компанията обяви оперативни приходи от 90 милиарда вона (83 милиона долара) за второто тримесечие, което означава 10% ръст спрямо предходното тримесечие.
LG Mobile Communications Company отчете ръст на продажбите от 11,6% спрямо първото тримесечие на годината – 3,25 трилиона вона (3 милиарда долара). Макар да е регистрирана загуба от 54 милиарда вона (49,8 милиона долара), оперативните приходи бележат силен ръст, като загубите спрямо предходното тримесечие са намалени почти наполовина.
Подразделението LG Home Appliance Company постига рекордно високи продажби на стойност 2,9 трилиона вона (2,7 милиарда долара) за периода април-юни 2011 година. Това е 6,9% увеличение спрямо първото тримесечие на годината и 6% спрямо същия период на 2010 година, което се дължи най-вече на силните продажби на развиващите и нови пазари.
Четвъртото подразделение, LG Air Conditioning and Energy Solution Company, увеличава приходите си до 1,9 трилиона вона (1,7 милиарда долара) през второто тримесечие на годината, което е ръст от 29,2% спрямо предходното тримесечие и 15,3% спрямо същия период на миналата година. Компанията отчете оперативна печалба от 44 милиарда вона (40,6 милиона долара), което е увеличение от 13% спрямо предходното тримесечие.