Критиката към марката е лична обида

 

Критиките на любимата марка се възприемат от хората като лична обида
 
Хората възприемат като лична обида критиките на любимата им марка, установи проучване на учени от Университета в Илинойс, за което съобщава arstechnica.com. Изследването обяснява всъщност защо се стига до ожесточени спорове между притежателите на iPhone и Android смартфони.

Според експертите, една или друга система се защитават фанатично не заради техните достойнства, а защото хората са много привързани към любимата си марка и приемат критиките към нея като лична обида.

Някои хора са свързани толкова силно с даден бранд, че гледат на нападките към продуктите на съответната компания като удар по техния вкус и оценка. Всяка неприятна информация за марката бива игнорирана или оспорвана с всички възможни способи.

Много често хората са готови да пренапишат историята, само и само да защитят любимия си бранд. До този извод учените са стигнали след два експеримента, с участието съответно на 30 жени в първия и на 170 студенти от различни полове във втория.

по темата: „Критиката към марката е лична обида”

добавете коментар...

  1. :)

    и затова е било необходимо проучване? 🙂

    Много ясно че всеки е гледал от позицията аз да не сАм се изпопреебал с моЙо тИлифОн бре 🙂

  2. бб

    Интересно, мъжете не ги броят в това проучване.

Коментар