Шест милиона лева се очаква да похарчат родителите за новата учебна година

По данни на НСИ учащите през учебната  2010/2011 са 615 554. Ако средно за ученик отиват около 100 лв., то минимум 6 милиона лева ще струва на родителите да осигурят нормален обучителен процес.

Подготовката за първия учебен ден ще може да излезе с 15% по-евтина, ако родителите се възползват от специалната чанта на Office 1 Superstore. Всички продукти, които се сложат в нея клиентът ще получи с намаление в периода 22 август – 2 октомври 2011 г. Чантата можете да се закупи на място в магазина или да се ползва старата ученическа раница на детето. В Office 1 Superstore освен задължителните писалки, линии, чертожни инструменти и флумастри, родителите могат да зарадват децата си и със стоки за свободното време: цифрови фотоапарати, мобилни телефони, портативни конзоли, слушкалки и тонколони, флаш памети и лаптопи.  

Вълненията около изпращането на първокласниците започва с избор на удобно бюро, ергономичен стол, шарени помагала и подвързии, които също могат да се намерят в магазините на Office 1. Най-търсените артикули за най-малките в края на лятото са раници, тетрадки, несесери и комплекти за рисуване. Желани от учениците в по-горните класове са тетрадки със спирала и няколко теми, таблети, смартфони и периферия за компютри с нетрадиционен дизайн. От веригата магазини разчитат на разнообразието на модели и качеството, за да започне успешно новата учебна година. Ако цената ви интересува – търсете специалните стикери с логото на промоцията „Напълни своята чанта с 15% отстъпка” в Office 1 Superstore.

Ако все пак покупките надвишават наличните в момента средства можете да се възползвате от новия потребителски кредит „За отличници”, предлаган от Fibank. Освен промоционалните условия кредитополучателите получават още ваучер на стойност 6 лв. за покупки в магазините на Office 1 Superstore и карта Junior Office 1 за пазаруване с отстъпка.

За по-голямо удобство на родители и ученици на разположение във всеки магазин е каталогът „Обратно в джунглата 2”, с който веригата промотира стоки, свързани с първия учебен ден.

Коментар