Оценяваме обслужването в М-Тел с безплатен смс

Връзката на даден клиент с неговата компания често е повече емоционална, отколкото рационална и в много случаи се базира на моментното удовлетворение от обслужването в магазина или офиса. За да измери това моментно състояние, Мобилтел въвежда нов канал за обратна връзка и оценка на момента – смс със скала от 2 до 6.
Смс-ът е безплатен за клиента и ще бъде изпращан в отговор на запитване от страна на компанията веднага след активация или промяна на която и да е от изброените услуги:

– Роуминг пакети – активация и деактивация;
– Vodafone Live! пакети;
– Активация на домашен телефон;
– Любим номер – активация и промяна;
– Номера от групата „Семейство и приятели” – активация и промяна;
– Смяна на тарифен план.

По този начин компанията дава нов, още по-пряк и лесен за клиентите начин да изразят своето мнение в момента на обслужване. Те ще могат да дават незабавна обратна връзка за качеството на обслужване, получено не само в магазините на М-Тел, но и в тези от партньорската мрежа. Оценка ще се дава и от клиенти, допитали се до call-центъра или предпочели да използват автоматичното меню на *88.

Само преди няколко месеца Мобилтел разшири възможностите за пряк контакт с компанията във Фейсбук, като създаде собствена чат платформа в социалната мрежа. Чатът е активен всеки ден от 09:00 до 24:00 часа, а през останалото време може да се остави съобщение, на което се отговаря в рамките на 24 часа. Тези, които избягват социалните мрежи, могат да използват същата платформа в официалния сайт на компанията.

И двата канала са уникални за страната и засега се предлагат единствено от М-Тел. Целта на компанията е да се доближи още повече до своите клиенти и да им предложи оптималния за всеки от тях начин за комуникация с техния оператор.
 

Коментар