Отпечатаните на Xerox опаковки отговарят на най-високите изисквания

Дигиталните печатни преси на Xerox от серията iGen и използваните от тях тонери съответстват на изискванията на Администрацията за храни и лекарства (FDA) относно опаковането на сухи храни. Дигиталният печат улеснява бързото създаване на опаковки, дори и в къси тиражи, както и оптимизирането на разходите, като съкращава времето, в което достигат до пазара.
 
Според специализираната в индустрията консултантска къща Pira International до 2014 г. се очаква световният пазар за дигитален печат на опаковки и етикети да достигне до 6,75 милиарда щатски долара.  

С решенията си за дигитален печат на опаковки Xerox прави възможно пакетирането в кратки срокове и къси тиражи, което отговаря на нуждите на пазара при промоционални акции или изработката на специализирани и прототипни продукти. По-долу са изброени няколко примера на приложения в тази област:

•    Брандирани кутии за домашно приготвени тестени изделия;
•    Кутии за нуждите на кетърингови компании при организирането на фирмени събития или сватби;
•    Опаковки за кафе и чай.  

“Признанието на FDA дава значителни възможности на Xerox за развиване на нов пазар за печат на опаковки в лимитирани количества и при поискване,” сподели Жоел Биенвеню, мениджър проучвания в Production Print, IDC. „В допълнение, качеството на печата и живите цветове на продукцията, отпечатана на iGen4 позволяват на производителите да добавят стойност към опаковането на продуктите си.”

Пресата iGen4 може да обработва и отпечата в кратки срокове хиляди копия върху сгъваем картон и лесно превключва от една задача към друга, като предоставя гъвкавост и скорост, необходими в съвременния динамичен пазар.

Други ползи на опъковъчните решения на Xerox включват:

•    Възможност да се намалят разходите, свързани със складирането, съхраняването и изхвърлянето на „остарелите” опаковки – което позволява на производителите да вложат своите средства за маркетинг в по-стойности дейности;
•    Възможност за производство на цялостна печатна кампания – от създаването на опаковката до печата на рекламната брошура или други промо материали за мястото на продажбата;
•    Възможност да бъдат подкрепени сезонни маркетинг кампании и да се реагира по-скоростно в конкурентни пазари.

Решенията на Xerox за дигитален печат на опаковки са изложени на щанд 400 на най-голямото американско изложението за графичната индустрия – Graph Expo 2011, което се провежда в Чикаго от 11 до 14 септември.

Коментар