HP e провъзгласена за една от трите най-добри марки за офис хартия в Европа

Повече от 4000 крайни потребители от седем европейски държави взеха участие в Седмото годишно международно проучване на Opticom – Brand Equity Tracking Survey, за познаваемостта и потреблението на офис хартиите и материалите за печат, доказвайки за пореден път, че то е критерий за най-добрите стандарти в индустрията.
Резултатите от изследването сочат, че стойността на марката HP (Brand Equity), т.е нейното място в съзнанието на потребителите, се е покачило от 12то на 3то място в рамките на една година.
“Класирането тази година е признание за усилията на HP да предоставя най-добрите офис консумативи на бизнес клиентите си и да задоволява всичките им нужди от печатни материали”, отбеляза Винсънт Вандерпул, вицепрезидент за бизнеса с консумативи в IPG за региона на Европа, Близкия изток и Африка. „ColorLokTM, изключителната технология на HP за производството на офис хартия, беше приета веднага и оценена като „хит” от тези потребители. И тя, до голяма степен, спомогна и за текущия ни успех.”
Компанията HP обяви новината по време на водещия международен панаир за офис консумативи и хартия – Paperworld, посетителите на който могат да се запознаят с последните нововъведения и бъдещите тенденции в областта. Тази година HP представя голяма част от иновативните си продукти и технологии в Зала 1.2 на HP Expertise Centre. В това издание на изложението, компанията акцентира върху новите хартии HP Everyday, произведени с технологията ColorLok, мастилата HP Vivera и тонерите HP ColorSphere – четири оптимално съгласувани нововъведения, които правят възможно създаването на професионално качество при печат.
Посетителите на щанда на HP ще имат възможността да обърнат внимание на лекотата, с която се създава качество, благодарение на презентациите за вътрешен маркетинг (In-House Marketing), които се правят на живо по време на изложението. Освен това, компанията ще представи и нови концепции за търговското представяне на продуктите на HP (HP Accessory Shelving Concepts) за дистрибутори и търговци. 
Акцентите на HP на изложението Paperworld 2007:
        Хартии HP Everyday с технологията ColorLok – високоефективна хартия за всекидневна употреба. В днешно време хартията вече не е само смлян и избелен дървен материал, а мастилото и тонерите – не са просто обикновени оцветители. Зад всеки нов продукт на HP стоят изобилие от технологичен ноу-хау и години на развитие. Хартията HP Everyday с технологията ColorLok, например, предоставя високо качество на печат, устойчивост на зацапване и по-бързо съхнене. Технологията за създаването на този носител е резултат от съвместната работа на HP и International Paper (www.internationalpaper.com), американска компания, специализирана в производството на хартия и опаковъчни материали. Технологията ColorLok се базира на две специални добавки, внедрени директно в самата хартия чрез специален производствен процес. Те задържат мастилото близо до повърхността на хартията за по-добра плътност, яснота, по-дълбок черен цвят и по-ярка цветова гама на изображенията. Освен това, тези добавки подобряват способността за по-бързо съхнене на мастилата, тяхната устойчивост срещу зацапване и намокряне.
        Мастила HP Vivera. Мастилата HP Vivera предоставят трайни изображения с изключително качество. Тези невероятни мастила бяха създадени чрез комбинацията на съставки с изключително качество, специални технологии и уникален производствен процес. Резултатът – изображения с лабораторно качество на ниската цена от €0.29 за снимка, създадена с помощта HP Photo Sets. HP Photo Sets е линия от продукти на HP, включваща фотохартията HP Premium Plus и подбрани принтери с марката HP, оптимизирана за работа с мастилата HP Vivera.
        Тонери HP ColorSphere – ново измерение в цветовете. Технологията HP ColorSphere още веднъж подчертава значението на добрите тонери за създаването на качествени печатни изображения. Тайната на по-доброто качество на печат се крие в химичния състав, добавките и електростатичните характеристики на тези тонери, разработвани в продължение на 20 години. HP ColorSphere предоставят 40% по-висока яснота и яркост на изображенията и 20% по-широка и богата цветова гама от предишните поколения цветни тонери на HP. HP ColorSphere предоставя и непрекъснат контрол върху печатането при най-различни атмосферни условия през целия жизнен цикъл на картриджа. Всяка точка при печат се създава с еднакво равномерно количество тонер, осигуряващо реалистично пресъздаване на цветовете и изключително качество на изображенията.
        HP In-house Marketing – лесен, гъвкав и динамичен. HP In-house Marketing е сборен термин за лесното, гъвкаво и достъпно настолно представяне на рекламни материали и бизнес документи. Имейли, брошури, оферти и ценови листи вече ще се създават с професионално качество, благодарение на хардуерните продукти и печатните материали и консумативи на HP. Така ще се избегнат дългите периоди за подготовка и одобрение, които са често явление при традиционния печат. Същевременно, потребителят се наслаждава на цялостен и гъвкав контрол върху процеса на създаване и самия печат.
        HP Accessory Shelving Concepts – идея за по-добро представяне на продуктите на HP за дистрибутори и търговци. Целта на новата концепция на HP е да предостави удобен и ефективен начин за представянето на непрекъснато растящия набор от аксесоари и печатни консумативи на HP. Тя включва промоционални продукти, пакети от 2 или 3 продукта, фото-комплекти, както и програма за принтерен ъпгрейд. Освен това, концепцията опростява някои техники за продажба, като кръстосана продажба (cross-selling) и продажба чрез предлагане (up-selling). Партньорите на HP в това начинание ще бъдат на разположение на щанда на HP, за да представят и обяснят новите концепции за представяне продуктите на компанията, а експертите на HP – за да обсъдят с клиентите специфичните изисквания по прилагането им.

Коментар