Webit с акцент и върху дигиталния криейтив

Водещи професионалисти от цял свят ще участват в първо по рода си събитие за дигитален криейтив на 26 октомври, в рамките на Webit 2011 в София. Сред лекторите са представители на FutureBrands, Pentagram, Landor и Yahoo, съобщиха организаторите.


Джейсън Литъл, творчески директор на Landor Associates, е сред лекторите на Webit
 

Creative Lounge е насочено към рекламодатели и дизайнери от региона на Централна и Източна Европа. Ще се разглеждат теми като използване на различни рекламни формати, приложения, видео съдържание, създаване на идентичност и др.

Сред лекторите на събитието е Джейсън Литъл, творчески директор на Landor Associates, който ще говори на тема „Разликата между обикновеното и необикновеното”. Том Адамс, главен дигитален директор на FutureBrand Worldwid, ще представи темата „Как се създават едни от най-популярните брандове в света”.

Друг лектор на Creative Lounge ще е Еди Опара, партньор в Pentagram в офиса в Ню Йорк. Той ще обсъди с колегите си от Централна и Източна Европа темата „Как изображенията формират изводи”. От Yahoo ще разкажат как се създава техния криейтив. Лектор от страна на компанията е търговският директор Марвин Лиао.

Коментар