Професионалните шофьори са на „ти” с интернет

87% от българските шофьори на камиони ползват интернет. Всеки десети сърфира през телефона си, а близо една четвърт (23%) са в мрежата всеки ден. 17% от анкетираните професионални шофьори поне веднъж седмично влизат в интернет, сочи проучване на Волво България.

Волво е осигурила на професионалните шофьори специални приложения, игри и социална мрежа (снимка: Volvo Truck)

Волво поддържа социална мрежа за шофьори Worldtrucker, а наскоро пусна и специално приложение за смартфони Dealer Locator, с което шофьорите могат лесно да открият най-близкия сервиз на компанията.„Тези данни може би ще изненадат хората, които имат различна представа за професионалните водачи”, коментира Ина Игнатова, маркетинг мениджър в компанията.

Общуването в социалните мрежи е предпочитано онлайн занимание за българските шофьори, като 63% от анкетираните заявяват, че ползват такива сайтове. 69% пък твърдят, че биха използвали социалните мрежи, за да общуват с колегите си, показва още проучването.

Сред най-посещаваните от шофьорите на камиони сайтове са също новинарските и търсачките. Освен за забавление те ползват интернет най-често, за да намират информации относно продукти и услуги, цени и технически новости.

Коментар