Нова колекция 3D очила на LG включва модел от именития френски дизайнер Ален Микли. Специалните F360, очаквани през първото тримесечие на годината, са по-леки и по-удобни за носене, съобщи корейският производител.
В новата си колекция 3D очила LG набляга на удобството и стилния дизайн |
Подобреният дизайн с извити лещи и изчистена форма на рамките превръща 3D очилата в стилен моден аксесоар. F360 се отличават със спортен дизайн на полурамките (с рамка само от горната страна на лещата) и тежат едва 16 грама.
Лещите са извити и покриват по-голяма площ от лицето на зрителя, което му позволява да се потопи напълно в 3D изживяването. F360, както и всички модели очила на LG, могат да се носят и в киносалоните, тъй като телевизорите от серията LG Cinema 3D и кино екраните използват технологии FPR и RealD.
Заедно с дизайнерските F360, корейската компания ще пусне на пазара още два нови модела – F310 и клипсовете F320. За разлика от голяма част от по-старите 3D очила, които се предлагат на пазара, F310 разполагат с извити лещи, които по-добре пасват на формата на лицето. Очилата тежат 13,5 грама, което е с 20% по-малко в сравнение с предишния модел, предлаган от LG.
F320 във формата на клипсове са предназначени за хора, които носят коригиращи зрението очила. Те се поставят директно на рамката на очилата на потребителя. 3D клипсовете са уникални за момента и се предлагат само за 3D телевизори, които са базирани на пасивната поляризираща технология FPR, която е в основата на телевизорите от серията Cinema 3D. В сравнение с предишното поколение 3D модели клипс, F320 са с 25% по-леки и тежат само 5,5 грама.
Междувременно, LG съобщи, че пазарният й дял при 3D телевизорите в глобален мащаб е нараснал от 7,6% през първото тримесечие на 2011 г. до 14% през септември. Ключова роля за успеха има FPR технологията. Неудобните и скъпи очила се считаха за основна причина, поради която потребителите не бяха склонни да се доверят на 3D технологията в домашни условия, посочиха от компанията.