Телефонна услуга създава удобство и затяга контрола

Тази зима родителите в окръг Харфорд, щата Мериленд, не трябва да включват радиото, за да разберат дали последната снежна буря е затворила училищата. Ръководствата на училищата използват нова услуга, която автоматично се свързва с домовете на учениците и предава записано предварително съобщение, съобщи Асошиейтед Прес.
Тъй като тази година е имало само един случай на принудителна ваканция, заради снежни виелици, учителите са измислили и други приложения на базирана на Интернет система, в това число съобщения за училищни тържества, събрания или извънредни ваканции. Системата е използвана дори за предупреждаване на родителите на около 4000 ученици, на които не направени нововъведени имунизации. Без тези ваксини децата няма да бъдат допускани до училищни занятия.
Освен това системата позвънява автоматично в различни часове от деня в домовете на ученици, които бягат от училище. Техните имена се въвеждат в предварително записано съобщение и така се спестява време на училищната администрация. Съобщенията могат да се записват на различни езици и да се насочват към съответните родители. Отпада необходимостта да се изпращат бележки по децата, които те често забравят да дадат навреме на родителите си.
Компанията Saf-T-Net, която предлага услугата AlertNow Rapid Communication Service, има договори със 700 училищни административни области с около 3000 сгради и 2 милиона ученици в различни щати на Америка. Тя е един от трите големи играчи на този пазар, чийто потенциал за развитие е огромен с 60-те милиона ученици от 1 до 12 клас.
Услугата за обаждане по телефона, която струва 80 000 долара годишно, е достъпна през Уеб сайт, на който са заредени телефонни номера и други подробности – име на училището и езикa, на който да се прати съобщението, както и самите съобщения. Дори шофьорите на автобусите имат записани свои съобщения от рода на това, че часовете днес ще приключат с два часа по-рано.

Коментар