Acer с агресивна стратегия през 2012

Acer ще действа по-агресивно на пазара през настоящата година. Компанията ще концентрира усилията си върху четири категории устройства – ултрабуци, ноутбуци, таблети и смартфони.


Джей Ти Уанг ще приложи агресивна пазарна стратегия през 2012 г.
 

Acer ще бъде най-агресивен в сегмента на ултрабуците, посочва шефът на компанията Джей Ти Уанг, цитиран от DigiTimes.com. Още през второто тримесечие на годината Acer ще пусне четири нови модела на цени от 699 до 799 долара.

В бъдеще обаче компанията ще възприеме пасивна стратегия по отношение на цените, като ще постави на преден план високите потребителски качества на продуктите.

Що се отнася до пазара на таблети, Acer ще се насочи към средния сегмент от пазара – устройствата с цени 299-499 долара, тъй като високият се доминира от Apple, а ниският – от Amazon. Компанията планира да продаде между 10  и 20 милиона броя таблети през настоящата година.

Acer очаква да запази дела си от 45% на световния пазар на ноутбуци. Това ще бъде постигнато благодарение на продажбите в развиващите се страни, където продължава ръстът на ноутбуците, за разлика от развитите пазари, на които се наблюдава ръст на ултрабуците.

Коментар