LED екраните заемат 25% след две години

Делът на LED екраните ще достигне 25,8% от пазара през 2014 г., прогнозира DigiTimes. За сравнение, през настоящата година този тип дисплеи ще превишат 11,6%, докато през 2009-та делът им е бил само 1,5%.

 

Ръстът в популярността на LED екраните се обуславя от желанието на големите производители на електроника да ползват по-съвременни и перспективни технологии, както и да намалят замърсяването на околната среда.

Япония е един от пазарите, които ще допринесат най-силно за ръста на LED продажбите. Страната пострада значително от земетресението и последвалото цунами през пролетта на 2011 г. и търси начини за използване на по-енергийноефективни технологии.

Очаква се през 2015 година 50% от екраните в Япония да имат светодиодна подсветка. Това е изпълнима цел, като се има предвид целеустремеността на хората в Страната на изгряващото слънце.

Компании като Panasonic, Samsung, Toshiba и LG ще допринесат значително за растежа при LED екраните, тъй като са заложили на тази технология в своите продукти.

Коментар