Маркетинг, обвързан с кауза и реализиран от Виваком, спечели награда от Българския форум на бизнес лидерите.
Телекомът проведе дарителска кампания през септември миналата година за центъра за временно настаняване на изоставени бебета. Центърът от семеен тип „Малката къща“ отглежда шест изоставени бебета в квартал Княжево в София.
Кампанията “Жълти стотинки” се провежда за втори път от Виваком и е събрала 52 000 лева от дарения на граждани. Средствата са събрани в предназначени за целта кутии в магазините на Виваком и нейните партньори.
„Малката къща” предоставя алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в условия, близки до домашните. Освен събраните средства, децата са получили още дарения под формата на храни, детски креватчета и др.
Чудесно, дано повече компании правят такъв маркетинг. И да пускат в кутиите за дарение също така,а не само да ги излагат по магазините си.