Маркетинг, но с кауза, отличи Виваком като бизнес лидер

Маркетинг, обвързан с кауза и реализиран от Виваком, спечели награда от Българския форум на бизнес лидерите.

Телекомът проведе дарителска кампания през септември миналата година за центъра за временно настаняване  на изоставени бебета. Центърът от семеен тип‭ „‬Малката къща‭“ ‬отглежда шест изоставени бебета в квартал Княжево в София.

‭Кампанията “Жълти стотинки” се провежда за втори път от Виваком и е събрала ‬52 000‭ ‬лева от дарения на граждани. Средствата са събрани в предназначени за целта кутии в магазините на Виваком и нейните партньори.‭ ‬

‭„‬Малката къща‭”‬ предоставя алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в условия, близки до домашните.‭ ‬Освен събраните средства,‭ ‬децата са получили още дарения под формата на храни, детски креватчета и‭ ‬др.‭

по темата: „Маркетинг, но с кауза, отличи Виваком като бизнес лидер”

добавете коментар...

  1. Th Thinkingmind

    Чудесно, дано повече компании правят такъв маркетинг. И да пускат в кутиите за дарение също така,а не само да ги излагат по магазините си.

Коментар