Джойнт венчър на Philips иска в топ 3 на ТВ пазара

Холандската компания Royal Philips Electronics приключи сделката по създаване на съвместно предприятие за телевизори с TPV Technology от Хонконг. Новата компания TP Vision, в която Philips има 30% дял, ще продължи да пуска телевизори с известната марка.

TP Vision ще се бори за място в Топ 3 на световния ТВ пазар, твърдят от ръководството на компанията пред Блумбърг.

Philips не е загубила интереса си към телевизорите. Създаването на джойнт-венчъра е продиктувано от стремежа на компанията да изнесе губещото производство и да го направи печелившо. По същия начин Philips процедира и в бизнеса с монитори, който вече й носи печалби.

TP Vision ще отговаря за дизайна, производството и други дейности, свързани с телевизорите Philips на повечето пазари, с изключение на САЩ, Канада, Мексико, Индия и Китай.

През 2007 г. Philips продаде подразделението си за мобилни телефони на китайската China Electronics Corporation, която получи право в продължение на пет години да ползва холандската марка.

Коментар