Кампанията Vivacom Избори 2012 с първа награда на BAPRA Bright Awards 2012

София, 25 април 2012 – Кампанията на VIVACOM Избори 2012 беше отличена с първа награда на BAPRA Bright Awards 2012 в конкурсната категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“. Церемонията по награждаването се състоя на 24 април в хотел Шератон и събра представители на всички 20 агенции и компании, участвали с близо 67 проекта в тазгодишното издание на наградите на BAPRA.

VIVACOM Избори 2012 е вътрешна кампания на телекома, която има за цел да отличи петима служители на компанията, олицетворяващи петте корпоративни ценности на VIVACOM, и един служител, обединяващ в себе си и петте ценности – ефективен, динамичен, иновативен, вдъхновяващ и честен. Кампанията е организирана изцяло в предизборен дух.

Етапите преди и по време на изборите включват номинации и гласуване чрез смс-и, подготовка на агитационни материали, изработени от специално назначен за целта предизборен щаб и предизборни дебати, в които номинираните в отделните категории отговарят на зададените им въпроси. Кампанията се реализира за втори път и ежегодно донася на служители, участници и организатори много незабравими моменти.

Коментар