Маркетингът е ключов за успех на софтуера

59% от създателите на мобилен софтуер признават, че не получават достатъчно приходи от своите проекти, за да покриват разходите за разработка, твърди проучване на компанията App Promo, специализирана в маркетинга на софтуерни продукти.

На 80% от участниците в анкетата не им достигат средства за автономна поддръжка на собствените продукти, е друг извод от проучването.

Най-успешните разработчици считат за основополагащи фактори по-големите разходи на пари и време за маркетинг на мобилните приложения.

Около 12% от анкетираните са заработили по над 50 000 долара от своите най-успешни програми и игри. Тези разработчици са изразходвали 14% от своето време и пари за налагане на продуктите, като средният бюджет за маркетинг е около 30 000 долара.

Над половината от разработчиците (52%) отделят не повече от 5% от своето време за промотиране на софтуера, при нулиран маркетингов бюджет.

Резултатите от изследването разбиват популярния мит, че за да се печели от софтуерни приложения, е достатъчно те просто да бъдат създадени, коментира генералният директор на App Promo Гари Йентин. На практика, успехът се постига с разход на много време и пари за маркетинг.

Коментар