Магазинна мрежа за продажба на дрехи прибягна до нестандартен подход в привличането на клиенти. C&A вгради интерактивни електронни броячи на Facebook Like във всяка закачалка в своите магазини, съчетавайки офлайн продажбите с виртуални инструменти за въздействие.
Цифровите индикатори показват на купувачите колко харесвания има дадена дреха на фирмената страница на магазина във Facebook, съобщи ubergizmo.com. Броячът отразява всички Like, които виртуалните потребители са направили, докато разглеждат на компютрите си снимките с дрехи на C&A.
Предполага се, че купувачите в реалния магазин ще изберат стоки, които се радват на най-голям интерес във виртуалното пространство. Няма да е изненада, ако скоро подобни референции се появят в ресторанти или други търговски обекти.
Винаги съм се чудел на хора които вярват на подобни глупости…явно масата народ е овчи де 🙂
Аз ако искам да си пробутам залежалките изобщо няма да ги "лайкна" 50 000 пъти на моя сайт 🙂
Ако вместо брояч на някакви си Like отчитания имаше броя на продажбите на съответната стока (и то не онлайн, а примерно в съответния магазин), тогава потребителят ще си каже: Това толкова хора го имат, защо и аз да заприличвам на всички! Е, не винаги е така, но понякога точно това си мисли човек.
Like брояча не показва точно това. Всъщност той практически нищо не показва, защото Like вотът може лесно да се манипулира и така например магазина да си пробутват по-залежелите стоки (като им поръчат много Like-вания от някой "доставчик" на такава незаконна услуга).