Марвин Лиао ще изнесе лекция в София

Световен експерт в медиите и технологиите ще сподели в София идеи за успешен бизнес в интернет. Марвин Лиао ще участва в специалното издание на Клуб Investor.bg на тема “Как да направите вашата марка успешна в интернет?”, съобщиха организаторите на дискусията.

Марвин Лиао има над 10 години опит в интернет компанията Yahoo и е управлявал големи мултифункционални екипи в редица държави. На 22 май в “Гранд хотел София” той ще разкаже какви са последните тенденции в онлайн рекламата, таблетите, мобилните приложения, видео рекламата и какво предстои да се случва занапред в този сектор. Освен това експертът ще сподели опита си относно най-добрите идеи за кампании и най-интересните случаи от практиката си.

Азиатско-тихоокеанският регион и Централна и Източна Европа са регионите, които са най-атрактивни по отношение на бъдещия ръст в онлайн сектора, смята Марвин Лиао. “Мисля, че ръстът на Балканите като цяло ще бъде много висок през следващите години – от двуцифрен порядък. Ако говорим искрено обаче това се дължи основно на ниската база, от която той тръгва. Въпреки това умните играчи имат множество възможности да се поучат и да заимстват идеи от другите по-развити пазари и играчи”, заяви експертът в интервю за Investor.bg.

Марвин Лиао очаква рекламите да стават все по-социални – подобно на тези, които Twitter и Facebook предлагат. “Наред с това забелязвам, че видеото става все по-важна част от медийния микс с разпространението на високоскоростния интернет. Смятам също, че ръстът на рекламните мрежи навсякъде по света ще води до все по-автоматизирано закупуване на реклама, което ще промени коренно света на интернет рекламата”, казва още той.

Марвин Лиао е заемал отговорни длъжности в областта на продажбите, бизнес развитието, маркетинга и рекламата, свързани с дейността на компанията на пазари като Азия, Европа, Латинска Америка и САЩ. Последната му позиция в Yahoo е търговски директор за Европа, Близкия Изток и Африка. В момента Марвин е в борда на директорите на редица онлайн компании, базирани в различни части на света.

Коментар