РС графиката e 24 пъти по-бърза от конзолите

Графиката на персоналните компютри превъзхожда 24 пъти тази на геймърските конзоли, в частност на Xbox 360, твърди Nvidia – един от двата основни разработчика на дискретни графични решения.

Изявлението на инж. Саймън Грин от Nvidia идва скоро след демонстрацията на новите възможности на играта Unreal Engine 4 на компютър с видеоадаптер GTX 680.

Дори и следващото поколение геймърски конзоли няма да достигнат резултатите на днешните персонални компютри, твърди Грин пред New Scientist.

Разработчиците на конзоли и игри сега са принудени да търсят начини за използване на технологии, които не са съществували при създаване на днешното поколение конзоли.

Жизненият цикъл на конзолите традиционно е около пет години. Но устройства като Xbox 360 и PlayStation 3 са на пазара от около 6-7 години, а техните наследници все още не са обявени.

Коментар