Издателят на игри EA Labels ще се превърне в 100-процентова цифрова компания, съобщи в интервю за GamesIndustry шефът на компанията Франк Гибо. Продажбите на цифрови продукти през интернет е пътят към бъдещето, смята мениджърът.
Тази новина не е добра за партньорите на EA в търговската мрежа, но е факт, че цялата индустрия се движи в посока към интернет продажби. Макар и EA да има добри отношения с търговските си партньори, компанията ще трябва да се съобрази с желанието на потребителите, които искат да купуват директно от издателя.
Засега EA все още не планира да се откаже напълно от продажбите чрез магазини. Ако потребителите искат да купят игра от магазина, те ще могат да го направят. „Ще продължим да доставяме игри във всички медийни формати, които има смисъл да продаваме”, уточнява Гибо.
Цифровите продажби обаче са един от най-бързо разрастващите се сегменти. Ето защо EA се подготвя за нарастващата популярност на облачните услуги в гейм индустрията, каквито са Gaikai и OnLive.