Photoshop губи позиции в конкуренция с хирургията

Влиянието на социалните мрежи се проявява в най-неочаквани аспекти от човешкото поведение. Оказва се, че популярни услуги като Фейсбук и Скайп са довели до ръст в пластичните операции.

Според американски лекари, популярността на двете мрежи, както и на други подобни услуги, предлагащи общуване с уеб камера, има значителeн принос за ръста в броя на пластичните операции, съобщи mashable.com.

Най-търсени услуги от пластичните хирурзи са тези за разкрасяване на лицето, твърди д-р Адам Шафнер от Ню Йорк. „Когато гледаш в огледало, виждаш своето отражение, но когато гледаш снимка, поместена на сайт, виждаш себе си такъв, както те виждат останалите”, цитира думите на свои клиенти докторът.

Photoshop и други програми, използвани за преобразяване на външността, показвана на снимки, вече не са толкова популярни, колкото по-рано. Въпреки че ги ползват, потребителите не се чувстват така привлекателни, както ако красотата им беше естествена.

Коментари по темата: „Photoshop губи позиции в конкуренция с хирургията”

добавете коментар...

  1. Ivan

    Нека също да се стимулира и масовото приложение и на генното инженерство, а не само на чисто механични поправки и корекции.

Коментар