Младите предпочитат 4G пред двигател V-8

Интернет и електронните джаджи оказват негативно влияние на автомобилния пазар. Компаниите в сектора отчитат факта, че увлечението на младите хора в общуването през интернет и устройства като iPad намалява продажбите на коли с около 2 милиона годишно, пише Блумбърг.

Така например, през април т.г. продажбите на автомобили сред младежите на възраст между 18 и 34 години възлизат на 11% от общия брой пласирани коли, докато през 2007 г. този показател е бил 17%, по данни на R. L. Polk & Co.

80 милиона американски потребители, родени в периода от 1981 до 2001 г., предпочитат 4G комуникации пред двигател V-8, твърди консултантската компания Deloitte LLP. Макар и автомобилите все още да удържат своя статус на средство за изразяване на свобода, младите хора сега разполагат с много повече начини за общуване с останалия цвят, в сравнение със своите предшественици.

Съчетанието от ниската заплата на младите служители и склонността им да ползват разнообразни електронни устройства, а не коли, може да забави ръста на автомобилния пазар в САЩ, прогнозират икономисти. Високите технологии не само конкурират автомобилите, те дори ги побеждават, според експертите.

Делът на младите хора с шофьорска книжка е намалял през 2010 г. до 81% във възрастовата категория 20-24 г., докато през 1983-та този показател е бил 92%, по данни на Мичиганския институт за изследвания на транспорта.

В последните години автомобилните производители се опитват да привлекат млади купувачи. Toyota Motor Corp., например, разработи за тях бранда Scion, а Ford Motor активно използва социалните мрежи за реклама на Fiesta subcompact. General Motors съвместно с Walt Disney и MTV организират специални курсове, в които обучават търговците как да продават на млади клиенти.

Коментари по темата: „Младите предпочитат 4G пред двигател V-8”

добавете коментар...

  1. Дио

    И каква е връзката между един телефон за $200 + план и кола за доста солидна сума с V8 двигател и високата цена на бензина.

    Може би кризата е причината за това да не се купуват коли още по-малко с голям двигател. Оказва се, че дори и в Блумбърг има идиоти който сравняват врабче с кон.

  2. Лук Ойл

    За США не знам как е, но тук 700 лв за книжка, 2000+ цена за стара трошка и 2.70 лв за бензин… отделно скапани пътища, нерви и ремонти за сума пара… Как да не смениш хобито с нещо по-малко изнервящо?

  3. ИИ

    APPLE corp. -срещу всички останали ли е надпреварата?

  4. Наблюдател

    Идва време, когато зомбираните хлапаци и семето ще си разпращат по електронен път, вместо да…

  5. Бат Илия

    Абе ако това означава по-малко ПТП-та съгласен съм.

  6. ЦЕцо!!!

    Taka e !!! Боклукфони и всякакви ябълкофонни биклуци!!! Не струват нищо в сравнение с едно китайче наблъскано с екстри)))

  7. mhm

    Пак ли реклама на боклуците с ябълково лого? Авторе, ходи се лекувай!

Коментар