LG се стреми към лидерски позиции на световния пазар за телевизори

Берлин/ София, 4 септември 2012 г. – LG Electronics се стреми към устойчив напредък, заяви Хавис Куон, изпълнителен директор на LG Electronics Home Entertainment Company по време на изложението IFA 2012 в Берлин. Компанията възнамерява да го постигне, като усъвършенства съществуващите технологии до достигане на пълния им потенциал и създаде вътрешна среда на работа, в която иновациите и бързината на въвеждането им са ключови както в телевизионния, така и в мобилния бизнес.

„LG е на път да заеме лидерски позиции на глобалния пазар на телевизори с OLED моделите и продуктите от серията CINEMA SMART TV“, каза Хавис Куон. „От 2000 г. корейските производители са на върха на този пазар благодарение на моделите с плосък панел. Но не бива да се задоволяваме с това. Следващото по-коление TV технологии няма да идва само от Корея или Япония, а най-вероятно от развиващи се пазари като Китай“.

Затвърждаване на лидерските позиции на пазара на OLED телевизори

Компанията планира да пусне 55-инчовия OLED телевизор с технологията WRGB в Южна Корея и на други ключови пазари още тази година. Заедно с това LG ще разшири серията OLED TV през 2013 г. с редица нови продукти, за да запази своята преднина пред конкурентите и да продължи да предлага нови модели на клиентите си.

Серията OLED TV е от стратегическо значение за LG. Бързината, с която LG Electronics и LG Display разработиха технологията зад OLED телевизорите – WRGB, съчетана с краткото време, необходимо за стартиране на масовото произ-водство на устройствата, е доказателство за ключовото значение на тази серия в стратегията на компанията. Сега целта е този процес да се използва и при разра-ботката на други проекти на LG. Компанията ще продължи да развива нови про-дукти, както чрез собствени разработки, така и в партньорство с вътрешни компа-нии, като LG Display и LG Innotek.

LG планира да завоюва по-сериозни позиции спрямо конкурентите с разширяване на производствените си възможности. За целта компанията ще засили сътрудничеството си с LG Display, което ще й помогне да отговаря адекватно на бързото развитие на технологиите и променящата се структура на пазара и да постига успехи там, където конкурентите не съумяват.

Лидерски позиции в производството на 3D и Smart TV телевизори

LG продължава да развива линията CINEMA 3D TV с технологията Film Patterned Retarder (FPR). Пълното портфолио от 3D TV продукти включва модели с размер от 32 до 84 инча. Целта на компанията е да установи трайна асоциация между бранда LG и 3D изживяване.

Освен че разширява линията на CINEMA 3D TV, LG инвестира и в нови, отличи-телни продукти, като част от стратегията си да заеме водеща позиция на глобал-ния 3D TV пазар. Телевизорът UD (Ultra Definition) 3D TV е добър пример в това отношение. 84-инчовият модел, представен по-рано тази година, създава нов стандарт за качество при телевизорите от висок клас. Неговата изключително добра картина позволява на LG да запази конкурентоспособността и водещите си позиции в TV технологиите. Компанията ще разшири UD 3D TV серията с модели с различен размер екрани.

За да подобри бизнеса със Smart телевизори, LG задълбочи партньорството си с компаниите от Smart TV Alliance за изработката на Smart TV приложения за раз-личните продукти на компанията. Това спомага за разширяване на платформата Netcast за Smart TV. Партньорствата на LG с доставчици и разпространители на висококачествено 3D съдържание пък допринасят за обогатяването на Smart съ-държанието и носят допълнителни ползи за потребителите и бизнес партньорите на компанията.  

Подобрено продуктово портфолио

За да запази лидерските си позиции на световния пазар на телевизори, LG усъ-вършенства съществуващото си продуктово портфолио и предлага модели за по-широка група потребители. Предлагането на моделите на LG за домашно забавле-ние ще бъде реорганизирано, а пазарните им позиции – подсилени чрез специални маркетингови стратегии.

Моделите ще бъдат разпределени в следните категории: „Висок клас”, „Ново по-коление”, „Масови продукти” и „Нисък клас” според техните спецификации и групи потребители, към които са насочени. Моделите OLED TV и UD 3D TV ще попаднат в категорията „Висок клас” и ще бъдат пуснати на стратегически пазари заедно от информационна кампания за възможностите на 4K UD TV. LG планира да повиши рентабилността на продуктите от категорията „Ново поколение“ със CINEMA SCREEN Design. Компанията ще предостави повече модели с широк ек-ран, за да задоволи нарастващото търсене на киноизживяване у дома.

LG продължава да се стреми да подобрява позициите си на развиващите се пазари, като предоставя серия от ценово изгодни LED и Smart телевизори с малък и среден размер. Компанията планира да обособи нови продуктови линии специално за потребителите си в тези страни.

Коментар