Фиксирани телефонни разговори и през таблет

Българската ERP система EnterpriseOne вече поддържа фиксирани телефонни разговори през таблети, съобщи разработчикът на продукта – Алое Ко. Потребителите на софтуера могат да провеждат в движение изходящи обаждания от своите офисни телефонни номера, с няколко клика на дисплея на своя таблет, както и да бъдат търсени на служебните си телефони, докато са в движение.

При входящо позвъняване на дисплея на мобилното устройство веднага се отваря прозорец с подробна информация за обаждащия се (ако такава е въведена в ERP системата предварително). А след като са получили обаждане от клиент (и досието му автоматично се е отворило на екрана), потребителите могат с един клик да създадат поръчка, оферта, запитване или други документи, свързани с темата.

„Предимството на тази услуга е не само във възможността да се провеждат фиксирани телефонни разговори през таблети, а преди всичко в мощната интеграция между нашето ERP решение и софтуерните телефонни централи”, заяви Иван Аржентински, управител на Алое Ко.

„На практика ние превръщаме таблета в подвижен колцентър, който дава достъп до досиетата на клиентите в момента на входящо или изходящо обаждане. Това позволява на клиентите да работят пълноценно с фирмената система в движение – през своите мобилни устройства”, допълни той.

Компанията е създала система за управление на бизнеса, изцяло оптимизирана за работа с таблети, което й дава възможност тепърва да разширява разнообразието от услуги, базирани на нея.

„Мултитъч интерфейсите на новите мобилни устройства дават нов живот на идеята за интеграция между телефонните централи и бизнес софтуера, която съществува от години. Това променя изцяло представата за офисна среда и създава редица нови възможности за достъп до корпоративна информация и взаимодействие между екипите в движение. Днес вече не е достатъчно само да можеш да управляваш фирмените телефонни разговори в контекста на работата на ERP системата, а трябва да можеш да правиш това в движение, през своето клетъчно устройство”, добави Аржентински.

Функцията за фиксирани разговори през мобилно устройство е напълно независима от това какъв телеком оператор използват клиентите. Тя работи посредством софтуерно приложение, което свързва таблета с фирменото ERP решение, както и с офисната телефонна централа. За целта обаче централата трябва да поддържа разговори през интернет (VoIP).

Новата функционалност е достъпна във версия 3.0 на ERP системата EnterpriseOne, която може лесно да се интегрира с VoIP телефонни централи и е изцяло оптимизирано за работа с мултитъч интерфейса на таблети и смартфони. Новата версия беше официално представена от Алое Ко през май тази година.

Коментар