Gartner: Xerox е лидер в сферата на help desk услугите

Според Gartner Inc., Xerox притежава цялостна визия в областта на help desk услугите, което позиционира компанията като лидер в скорошния доклад „Магически квадрант за help desk аутсорсинг, Северна Америка“ .

Магическият квадрант е патентован изследователски инструмент, разработен от Gartner, който предлага моментна картина на пазара, по отношение на зрялост и участници, като оценява конкурентоспособността на компаниите според тяхната визия и възможности за реализация на проекти.

„Освен привилегията нашите клиенти да приемат с доверие това, което им предлагаме, нашето независимо присъствие в квадранта е доказателство за правилния ни подход “, каза Кевин Кисер, главен оперативен директор и изпълнителен вицепрезидент на Xerox’s IT group.

Докладът оценява 18 доставчици на help desk аутсорсинг услуги в следните категории:

• Поддръжка на първично и вторично ниво;

• Поддръжка на поръчков софтуер;

• Справяне с проблемни случаи;

• Категоризиране и вписване на проблеми;

• Проследяване и ескалиране на проблеми;

• Решения на проблеми.

Help desk услугите осигуряват на бизнеса денонощно обслужване на клиенти от един център за поддръжка и покриват широк спектър от технически задания, свързани със сървъри, настолни компютри, поддръжка на мрежи и софтуер. Xerox използва различни техники и методи за мониторинг в реално време, за да осигури бърза и надеждна поддръжка за своите международни клиенти.

С придобиването на Affiliated Computer Services през 2010 година, Xerox разшири портфолиото си от услуги за корпоративни клиенти и малък бизнес, като включи help desk решения, десктоп аутсорсинг, както и услуги за приложения и инфраструктура.

Коментар