Демо-камион на Samsung показа наскоро у нас B2B дисплеи на корейския производител, предназначени за различни вертикални пазари. Решенията позволяват на бизнеса да спечели нови и по-доволни клиенти при минимална обща цена на притежание, заявиха от компанията.
„Целта ни тук беше да се обърнем директно към бизнеса. Да покажем не просто високотехнологични продукти, а идеи за използването им в различни ситуации”, коментира Шакир Ахмедов, мениджър ИТ решения в софийския офис на Samsung Electronics.
Клауд дисплеи
От една година Samsung предлага на пазара, включително у нас, клауд дисплеи. Разликата с конвенционалните монитори е, че клауд дисплеите ползват тънък клиент в стойката и рамката на устройството, като получават информацията от централизиран клауд сървър. Решението е ценовоефективно и ергономично за организации с много работни терминали (като кол-центрове и финансови институции).
Поради централизираното си управление клауд дисплеите позволяват бърза инсталация на последни версии операционни системи и бизнес или антивирусен софтуер, както и лесен достъп и обновяване на приложенията в реално време. Samsung дава възможност да се закупят и само стойки (с вграден тънък клиент)
Прозрачни дисплеи
Samsung първа в света пусна в масово производство прозрачни дисплеи. Демо-камионът пред столичния The Mall показа стилен прозрачен куб, в който е разположен видим отвсякъде премиум продукт. Лицевата стена на куба представлява прозрачен дисплей, върху който се визуализира видео съдържание с допълнителна информация за него. Решението е подходящо за привличане на вниманието към топ продукти в магазини и по време на специални изложения.
Smart School
Друга атракция в демо камиона на Samsung беше решението Smart School, изградено около голям 65-инчов LED сензорен панел, наречен E-board. Дисплеят се свърза с компютъра на преподавателя, който играе ролята на сървър за него и за мобилните компютри на учениците. От своя лаптоп учителят може непосредствено да показва графични и видео изображения на E-board панела и на екраните на учениците, да следи какво прави всеки от тях и дори да контролира достъпа до интернет и до различни приложения.
Подходящи анкети и тестове могат да се визуализират директно на ученическите екрани. Веднага след това учителят може да разгледа статистиката на резултатите, както и как се е справил всеки един ученик поотделно.
Интерактивни Surface дисплеи
Surface технологията предоставя нов начин за взаимодействие на хората с информацията и намира приложение в търговията на дребно, хотелиерството, автосалоните, здравеопазването, финансовите услуги, образованието, обществения и много други сектори. Една от най-големите атракции в демо-камиона на Samsung беше 40-инчовият „Optical Sensor in Pixel LCD” панел – Samsung SUR40 за Microsoft Surface.
Панелът бе демонстриран в хоризонтално положение под формата на маса, но той може да се монтира и на стена за интерактивни презентации. Потребителите могат да взаимодействат по естествен начин с панела чрез жестове с пръсти и цели длани, без необходимост от мишка и клавиатура, нито от специални технически познания. Технологията реагира и на неодушевени обекти, поставени или движени по екрана. Ефектна демонстрация показа как могат да се симулират водни струи, разбиващи се в поставен върху интерактивната маса обект.
Samsung SUR40 за Microsoft Surface поддържа до 52 едновременно подавани сигнала, което позволява няколко души едновременно да комуникират с него. Един екип например може да използва обща повърхност за работа върху индивидуални проекти или за съвместна работа върху един проект с няколко компонента.
Дисплеи с голям формат
Large Format Displays – под това име са известни дисплеите, на които четем информация за полетите си на летищата, гледаме реклами и промоции в моловете. Те изграждат и впечатляващите видеостени на големите изложения. Тук отново от ключово значение е начинът, по който се управлява излъчваното на тях съдържание.
Samsung демонстрира на живо своето решение за управление на Digital Signage – удобен и богат на възможности софтуер Magic Info, който позволява създаване на клипове за промоции по шаблони, организиране на график на излъчванията, автоматично включване и изключване на дисплеите в определени дни и часове, задаване на специален режим на работа при национални празници и други. Чрез него множество дисплеи могат да се управляват дистанционно, през уеб базиран интерфейс.