Обслужването на 1,2-милиардно многоезично население, разпръснато на повече от 1,2 милиарда квадратни мили, е истинско предизвикателство. Иновативният подход на Xerox намалява обработването на документите, опашките по гишетата и други неудобства.
Решението може да се приложи и в най-отдалечените точки на света. То автоматизира основни банкови задачи, като свързва стандартизираните банкови бек-офис операции с най-честите потребителски операции, което прави икономически изгодно за банките интегрирането на системата и в провинциални клонове.
Технологията е разработена чрез етнографски проучвания, касаещи проблемите на финансовото обслужване в банкови клонове в отдалечени райони. Първоначално Xerox ще стартира технологията с павилиони в някои от водещите банки в Индия.
Вградени възможности на банковото решение
• Автоматично потвърждаване на целостта и верността на ръчно попълнените хартиени формуляри; • Извличане на информацията от формулярите, без необходимост от превод; • Технология за сигурност, която преодолява забавяния и грешки при преноса на данни през използваните в отдалечените райони сателитни мрежи. |
Решението стъпва на способността на мултифункционалните устройства на компанията не просто да сканират ръчно попълнени формуляри, но също така да обработват сканираното съдържание. По този начин банката намалява процесите, свързани с разглеждане на хартиени документи.
Влизайки в павилиона, бъдещите клиенти на банката ще въвеждат ключова информация, с възможност да избират между няколко езика. Системата автоматично проверява и потвърждава данните и пренася коректната информация в база данни.