Procter & Gamble (P&G) избра HP за поддръжка на бизнес критични приложения с цел увеличаване на мощността на своята работна среда „Always On”. Споразумението е в съответствие с наскоро обявеното партньорство между двете компании за инфраструктурни технологични услуги, съобщи HP.
ИТ гигантът от Пало Алто поддържа инфраструктурата и приложенията на P&G, както и много други бизнес процеси, вече повече от 9 години.
Съгласно условията на новото споразумение, HP ще отговаря за повечето бизнес критични приложения, използвани във финансовите системи и системите за доставки на P&G, вкл. научноизследователска дейност, управление на инвентара, планиране на SAP ресурсите на компанията и бизнес интелиджънс.
HP ще интегрира системите на P&G – включително и тези, предоставени от други доставчици, като ще осигурява поддръжка на приложения, бази данни, сървъри и мрежи, за да се създаде по-надеждна и прозрачна технологична среда, която в по-голяма степен отговаря на стандартите. В резултат на това, P&G очаква да повиши качеството и ефективността на веригата си за доставка на продукти, както и да разшири способностите си да бъде иновативна кампания – и успоредно с всичко това да намали и общите оперативни разходи.
Услугите на HP за развитие и управление на приложения ще повишат ефективността и ще съдействат за това бизнес критичните процеси на P&G да поддържат приблизително 90 % от „mission-critical” приложенията.
Тези приложения имат множество допирни точки с клиенти, доставчици, търговци на дребно, дистрибутори и потребители чрез портали, интеграция в реално време, мобилни приложения и възможности за електронно фактуриране. Така например, HP разработи и управлява приложение, което предоставя на търговците на дребно достъп до предишни покупки на клиентите, за да ги консултират по-ефективно при взимане на решения за покупки.