Алое Ко се преименува на ERP.BG

Софтуерната компания Алое Ко обяви новото си име – ERP.BG, изписвано на български език „И Ар Пи България” ООД. Фирмата съобщи, че ERP.BG е нейна запазена марка. Основната фамилия продукти – EnterpriseOne – ще запази наименованието си, обхващайки различните версии на разработената от компанията ERP система.

Преименуването цели да улови основните тенденции в сектора на бизнес софтуера и отразява убеждението на екипа на компанията, че системите за управление на бизнеса от клас ERP (Enterprise Resource Planning) ще продължават да играят ключова роля в развитието на този сегмент през следващите години.

Новата марка съответства на позицията на компанията като един от малкото разработчици на завършени, изцяло български ERP системи. На практика ERP.BG поставя фокуса едновременно върху този клас системи, както и върху българската собственост на фирмата.

коментар:
Дай боже всеки му успех като на ERP.BG и „Дакси”

maria maltseva - ins
Мария Малцева
TechNews.bg

Едва ли е останал някой, неразбрал, че софтуерната фирма Алое Ко има ново име – ERP.BG.

На мен ми звучи логично. Всъщност винаги досега при чуването на „Алое Ко” като любител цветар съм си представяла един лековит бодил и съм се чудила какво общо има това със софтуер, компютри, финанси… (а то може би няма нищо общо, но аз спонтанно си го представям).

Преди години един много популярен и иновативен за времето си продукт – информационната система „Дакси” с нейното неповторимо „фирмено разузнаване” (което и до днес ползвам) даде името си на фирмата, която беше я създала – „ИнтерКлип” ЕООД. Марката надмина фирмата. Продуктът стана знаков, а собственото име на разработчика си остана трудно за запомняне.

Разбира се, има много други случаи, когато фирмите сменят името си – поради сливане/придобиване, заради нов акционер или пък за да избегнат някакви негативни конотации. Но горният случай е различен.

За мен това си е знак за успех. Някой веднага ще рече, „ами то това си е чист маркетинг, вдигат шум около себе си”. И да вдигат шум, имат основание. Когато си създал продукт, който е станал добре познаваем, когато вместо името на фирмата ти казват името на продукта ти, това е успех. Това е знак, че си създал нещо, което е набрало скорост и е заживяло собствен живот. И в повечето случаи значи, че си постигнал повече, отколкото някога си смеел да си представяш.

Пожелавам го на всекиго.

„Компанията ни разработва системи за управление на бизнеса вече повече от 19 години, преминали сме през всички етапи на развитие на този пазар и имаме поглед върху тенденциите. На база на опита ни сме убедени, че въпреки появата на някои нови концепции, системите от клас ERP ще продължават да бъдат в центъра на корпоративната информационна инфраструктура”, коментира Иван Аржентински, управител на ERP.BG.

Политиката на компанията е да предложи всички останали бизнес функционалности като CRM (Customer Relationship Management – управление на взаимоотношенията с клиентите), бизнес анализи (BI – Business Intelligence), мобилен достъп и колцентър като модули от една цялостна ERP система, поясни Аржентински.

Коментари по темата: „Алое Ко се преименува на ERP.BG”

добавете коментар...

  1. Диана

    продукта си има пазар, и то не малък

  2. :)

    🙂 ако продукта няма пазар…ако ще и "ТВОЯТ И ЕР ПИ" да се кръстят…много важно 🙂

  3. Лидия

    "Преименуването цели да улови основните тенденции в сектора на бизнес софтуера" – преименуването цели да заблуди клиентите, няма ли кой да сезира КЗК за подвеждаща реклама ?

    "Новата марка съответства на позицията на компанията като един от малкото разработчици на завършени, изцяло български ERP системи. На практика ERP.BG поставя фокуса едновременно върху този клас системи, както и върху българската собственост на фирмата" – останалите разработчици/ дори внедрители / на ERP системи по-тъпи ли са ?

    И определено смятам, че е лош маркетингов трик.
    И мойте уважения към Иван Аржентински – почти 20 години е на българския пазар, новият му продукт се очертава да е добър, просто колегите- маркетолози малко са се пообъркали 🙂

Коментар