HP овладява „големите данни”

HP обяви нови и подобрени решения за оптимизация на информацията. С тяхна помощ компаниите могат да разберат и управляват многообразието от данни, така че да получат възвращаемост от информацията, т.е. стойност от инвестициите в информационни решения.

Обемът на „дигиталната вселена” се очаква да достигне 8 зетабайта през 2015 г., което е огромно предизвикателство пред съхранението и управлението на данни. Според нови изследвания, почти 60 процента от мениджърите споделят, че организациите им не разполагат с необходимите решения за извличане на полза от големите данни, като само 10 процента посочват, че организациите им в момента предвиждат за интеграция неструктурирани масиви данни в корпоративните си процеси и стратегия.

През следващите няколко години възвращаемостта от информацията ще стане основният и най-важен измерител на успеха на организациите, твърди Джордж Кадифа, изпълнителен вицепрезидент на дивизията Software към HP. Компанията описва „големите данни” като: структурирана информация, извлечена от традиционните бази данни; неструктурирана – от изображения, видеоклипове, имейли, текстове и други; полу-структурирана – събрана от сензори и машини.

Чрез нови решения от Autonomy и HP Vertica, съчетани с решенията на Конвергираната инфраструктура на HP и експертизата на компанията в областта, HP ще даде възможност на бизнеса и правителствата да извлекат максимална полза от тяхната структурирана, полу-структурирана и неструктурирана информация.

Разширеното портфолио HP AppSystems, например, отговаря на нуждата от конфигуриране и внедряване на системи за големи данни, предлагайки подобрен потребителски избор и възможности на конвегрираната инфраструктура на HP в рамките на решенията Apache Hadoop, HP Vertica Analytics Platform и Autonomy eDiscovery.

Autonomy Legal and Compliance Performance Suite е цялостно решение, което позволява на организациите да откриват и реагират на нови рискови сигнали, да управляват и взаимодействат на базата на информацията, както и да поддържат съответствие с местните, федералните и международните законови норми. Пакетът е базиран на Autonomy Intelligent Data Operating Layer (IDOL) – софтуерно ядро за разпознаване на модели, което работи с всички видове информация и включва решения за архивиране, защита на данни, управление на корпоративно съдържание (ECM), eDiscovery и управление на записи.

Решението HP Proactive Care за SAP оптимизира инфраструктури, работещи със SAP решения, като предоставя по-бърз анализ на големи масиви данни, в т.ч. анализ на тенденциите при приложенията, планиране на капацитети и измерване утилизацията на системните ресурси.

Новото подобрено портфолио HP Конвергиран сторидж елиминира сложността на администриране, намалява разходите и ускорява оползотворяването на информацията при виртуализирани и облачни среди или големи данни.

Платформата за анализ HP Vertica Analytics Platform 6.1 е целенасочено изградена за оптимизация на големи данни. Тя дава възможност на предприятията да оптимизират и остойностят големите данни чрез пакети за анализ, подобрения на производителността, повишена интеграция с Hadoop и опростено облачно внедряване на Amazon EC2 – всичко това с висока скорост и в огромен мащаб.

Новите решения HP Telco Big Data and Analytics дават възможност на телекомуникационни доставчици (CSP) да превърнат данните от различни източници в разбираема и полезна информация. Чрез използване на софтуера Big Data analytics, както и с помощта на HP консултиране, HP Telco Big Data and Analytics помага на доставчиците да управляват, анализират и използват бизнес-ориентирана структурирана и неструктурирана информация.

Друго решение е HP Big Data Strategy Workshop, което позволява на клиентите да се справят с някои от най-големите информационни предизвикателства, така че чрез оползотворяване на данните да ускорят взимането на решения. Платформата обучава клиентите да съчетават целите на ИТ и на организацията, както и да идентифицират ключовите фактори за успеха на архитектурите за големи данни и стратегията за системна инфраструктура.

Пакетът Autonomy Marketing Performance Suite, задвижван от IDOL, дава възможност на маркетинг специалистите да привличат клиенти в реално време. Пакетът включва водещи на пазара предложения за управление на потребителския опит, маркетинг оптимизация и многоканален анализ.

Коментари по темата: „HP овладява „големите данни””

добавете коментар...

  1. :)

    Хората заемат правилните позиции! Евала!
    Докато умните се наумуват, ХП ще излезнат с готовите решения и ще оборудват големите клиенти…а за крайния потребител да мисли Леново Китай и Пейсър…

Коментар