Китайски хакери крадат геймърски самоличности

Китай се превърна в световен център за вируси, фишинг измами и ботнети. Според последния доклад на Symamtec, Китай се намира на второ място след Съединените щати, когато става въпрос за държави с най-високи нива на зловредна кибер активност.

Между 1 юли и края на изминалата 2006 година, в сметката на САЩ влизат 31% от зловредната активност, Китай са се отчели с 10% от нея, а на трето място се нарежда Германия с 7%.

Когато обаче стане въпрос за ботнетове, Китай излиза на първа позиция, следван от Съединените щати, според експертите на Symantec. Китайските хакери са използвали най-много "zero-day" експлойти срещу правителствени мишени.
Половината от 8-те милиона онлайн геймъри са от Китай, според Symamtec. С толкова висока гейм активност не е никак чудно, че е възникнал нов пазар от хора, търсещи да купят самоличността на успешни геймъри. Информацията, придобивана от геймърите, е в учудващо голми количества, като основният фокус пада върху хора, играещи Lineage и World of Warcraft.
Целите на хакерите спрямо онлайн играчите са две. Част от тях са се насочили към банковите акаунти на запалените играчи, докато друго хакерско съсловие се е ориентирало към високите резултати на играчите с цел кражба на тяхната онлайн идентичност и продажбата й на по-малко опитни играчи.

Коментар