Google инвестира все повече в „търсенето”
Шефът на компанията: това ни е фокусът за 50 години напред
11/05/2006
Търсенето и систематизирането на информация ще продължава да бъде основният фокус на Google. Освен самата търсачка фирмата ще предлага и широк спектър от услуги, които помагат на потребителите да откриват и разпространяват интересуващата ги информация, съобщи в изявление пред журналисти Ерик Шмид, изпълнителен директор на компанията.
Търсенето и систематизирането на информация ще продължава да бъде основният фокус на Google. Освен самата търсачка фирмата ще предлага и широк спектър от услуги, които помагат на потребителите да откриват и разпространяват интересуващата ги информация, съобщи в изявление пред журналисти Ерик Шмид, изпълнителен директор на компанията.
„Точно в този момент е важно да се разбере, че имаме повече хора, които работят по услугата „търсене”, от когато и да било. Това остава ядрото на нашата дейност и вероятно така ще стоят нещата поне за следващите 50 години” – каза Шмид.
Конкуренцията, която е най-силно изразена в лицето на Microsoft и Yahoo, се възприема от Google като „здравословна”, защото стимулира компанията да влага повече ресурси в услугите, които предлага. По този начин се определя нейната политиката в дългосрочен план, според която Google ще прави „търсенето” все по-мащабно и същевременно детайлно.
Улесняването на самия процес на търсене е основна цел. Главен индикатор за това, че фирмата не е достигнала максимумът на своето развитие е фактът, че „крайните потребители продължават да ползват търсачката ни и все още не са напълно удовлетворени”, казва още Шмид.