Българската софтуерна компания Вайънт става технологичен партньор на Луфтханза – най-голямата авиолиния в Европа и пета в света, съобщи немското издание за туризъм FVW.de. Сделката е сключена по време на туристическото изложение ITB в Берлин.
Вайънт ще доставя на Луфтханза софтуер за търсене на самолетни билети за нуждите на немския пазар. Туроператорите в Западна Европа, които желаят да продават полети на Луфтханза, ще използват Вайънт вместо продукт на Amadeus – досегашен доставчик на Луфтханза и лидер на пазара за туристически резервационни системи.
Технологията на Вайънт Pricing Cache позволява гъвкаво търсене с подбрани за нуждите на крайните клиенти филтри – максимален бюджет, отворени дати, тематично търсене на дестинации и много други. Предимство за операторите и агенциите е, че с Pricing Cache те не заплащат такси за достъп до данните за текущите цени на билетите, ако няма издаден билет.
Първите туроператори, които вече се възползват от Pricing Cache за полети на Луфтханза, са големи имена на немския и швейцарския пазар като Hotelplan, TUI и LTur. Клиенти на Вайънт са също и Австрийските авиолинии, Еър Европа и Еър Балтик, както и ред туристически агенции.
„Сделката с Луфтханза е уникален пробив на български софтуерен продукт на един от най-трудно достъпните пазари за информационни технологии“, коментира Ерик Дюма, изпълнителен директор на Вайънт. Водещ инвеститор във Вайънт е българският инвестиционен фонд Neveq, а други акционери са частни инвеститори и фондове от САЩ и Швейцария.