“Нощта на рекламите” за пръв път у нас

Мобилтел и Mediamixx International организират за първи път в България Ad Mixx – “Нощта на рекламите”. Тричасовото шоу с водещ Станимир Гъмов е посветено на съвременното изкуство на рекламата и ще се състои в “PR Club” в нощта на 25 срещу 26 април.
По време на него ще бъдат представени първокласни рекламни видеоклипове, подбрани от селекцията на рекламния фестивал в Монтрьо, Швейцария. Те ще бъдат групирани в четири блока от по 30 минути, разделени от половин-часови паузи.
Насочено както към професионалисти от сферата на комуникациите, така и към всички любители на качествената, остроумна, артистична и виртуозна телевизионна реклама, събитието цели да представи рекламното изкуство като съвременно забавление, достъпно за всички.
Едновременно с това специалистите ще имат възможност да се запознаят с новите световни тенденции в тази област. Шоуто е по утвърден на запад формат и успешно върви от години.
„Нощта на рекламите” ще забавлява над 600 гости – рекламисти, ПР-специалисти, студенти, журналисти, както и всеки, който възприема рекламата като начин на забавление.

Коментар