Продължителен срив в работата на пощенските услуги Outlook.com и Hotmail бе регистриран вчера. Първите съобщения се появиха от потребители в Twitter, а по-късно Microsoft потвърди за проблема със своите облачни услуги.
Потребителите се оплакват от липса на достъп до услугите и невъзможност да прегледат съобщенията си.
Първоначално е бил възпрепятстван и достъпът до облачното хранилище и календара, но проблемът с тях е отстранен бързо.
По информация от TechCrunch.com, услугите не са изключени напълно, тъй като някои потребители могат да работят безпроблемно със своите имейл акаунти. Според Microsoft, сривът е свързан с прехвърлянето на потребителите от Hotmail към Outlook.com.
Microsoft пусна облачния Outlook.com миналата година. Услугата има напълно нов интерфейс, в съответствие с минималистичния облик на Windows 8 и Office 2013, предлага интеграция с популярни социални мрежи и функция за автоматично сортиране, която отделя най-важните съобщения.
През февруари тази година компанията завърши тестовете на Outlook.com и започна да изпраща съобщения до 360-те милиона потребители на старата услуга Hotmail, приканвайки ги да сменят пощенските си акаунти.
I v kraina smetka , koga shte moga da si vlaza v meila???