Синът на Катерина Евро – репортер на 2be

Александър Кадиев, син на обичаната българска актриса и звезда от VIP Brother-2 Катерина Евро, е в ролята на репортер на най-голямата верига за мобилни технологии в България 2be.
Александър е студент в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов”. Той учи „Актьорско майсторство” в класа на проф. Стефан Данаилов и това е първото му участие в реклама. Александър се изявява в ролята на млад репортер в търсене на отговорите на въпроси, свързани със съвременните технологии. Той посещава магазини 2be и представя пред зрителите различни устройства, функции и характеристики на технологиите.
Проектът и криейтива на оригиналните рекламни решения, използвани от 2be, е на продуцентска къща Камен Во, а медийното позициониране е осъществено от Initiative Media Club. Реализацията на рекламните репортажи са дело на Lowe Swing Communication – рекламна агенция на най-голямата верига магазини за мобилни технологии в България. Режисьор на репортажите е Димитър Коцев – Шошо.
2beeпървата компания в страната, която използва тази оригинална и необичайна рекламна форма. В серия от тематични репортажи водещата верига магазини представя на потребителите предимствата и начините на използване на различни съвременни технологии и високотехнологични устройства. Целта на репортажите е да дадат на клиентите по-пълна представа за функционирането на платформи като 3G и за използването на мобилен интернет, както и за пълните възможности на крайните устройства – различни класове мобилни телефони, камери и дигитални фотоапарати и на аксесоарите като външна карта памет и Bluetooth.
„Избрахме тази уникална за България рекламна форма по няколко причини. От една страна, за да отговорим на нарастващата нужда на потребителите да получат информация за непрекъснато променящите се и развиващи се технологии. От друга страна, преценихме, че репортажът е най-подходящият носител с необходимата информационна стойност и ефект. Бихме искали нашите клиенти да се чувстват подготвени и в крак с технологиите, за да им помогнем да избират най-подходящите за тях продукти, затова решихме да направим „Репортажите на 2be”. Убедени сме, че те ще позволят на потребителите по-лесно да се ориентират сред разнообразните високотехнологични оферти”, заяви Станислава Арнаудова, Изпълнителен директор на 2be.
Рекламните репортажи са поредната уникална инициатива на 2be, ориентирана към удобството и по-качественото обслужване на клиентите на компанията. „Репортажите на 2be” са част от стратегията на 2be да осигури на своите клиенти надеждна мобилна комуникация и да направи високите технологии достъпни.

Коментар