Конкурсът “Свободни идеи” ще бъде най–престижният за феновете на SalesForce

Изключителен интерес и голям брой заявки за конкурса “Свободни идеи”. Очакват се оригинални идеи и концепции за разработки на надстройка към водещите CRM on demand платформи.
Конкурсът “Свободни идеи”, организиран от Сирма Груп АД, Варненския Технически Университет, IT Академия България и OnboardCRM, тази година ще бъде най–престижният форум за феновете на SalesForce.com в България.
Както съобщи Антон Гавраилов, мениджър на екип “Бизнес развитие” в Сирма Солюшънс, интересът към конкурса е изключителен и вече има регистрирани голям брой тематични разработки, макар че срокът за тяхното подаване е до 31 май.
Организаторите на конкурса очакват представяне на идеи и концепции за разработки на надстройка към водещите CRM on-demand платформи в текстови вид и отговор на няколко въпроса: за какво служи предлаганата от участника добавка (plugin), какви процеси ще оптимизира и какви са очакваните ползи за фирмата.
По думите на Гавраилов, необходимо е участниците да са наясно какво представлява SugarCRM и SalesForce.com и добави, че SugarCRM e водещ световен доставчик на софтуер за управление на връзките с клиентите, предназначен за различни по размер и дейност компании. Отвореният код, на чиято база е изграден SugarCRM позволява на фирмите лесно да го адаптират към специфичните си нужди и също така безпроблемно да го интегрират със съществуващите си вътрешнофирмени системи. Salesforce.com е световен лидер в предлагането на системи за управление на връзките с клиентите и на специфични надстройки към тях, като софтуерния пакет позволява на клиентите на Salesforce да управлявате и споделят данни за техните продажби, маркетинг, партньори и клиенти при нужда (on-demand).
Като пример за успешен плъгин, Антон Гавраилов посочи Salesforce for Google AdWords, който предлага пълна интеграция с рекламните кампании на Гугъл, една печеливша приставка за компаниите, рекламиращи се чрез него.
Организаторите съобщиха, че може да се участва и с примерна концепция дори от няколко страници, която независимо от обема журито може да премира като най-оригинална и ефектна разработка.
Датата на награждаването е 5 юни 2007 г. и за сега остава непроменена, но ако броят на постъпилите конкурсни разработки надхвърли очаквания, то журиращите ще са принудени да го удължат.
Инициаторите на “Свободни идеи” са категорични, че конкурсните идеи, разработки, концепции, представени дори и на 1 страница, запазват всички права, гарантирани им от Закона за авторското право и сродните му права. Още повече, че призьорите ще имат възможността като част от наградата да разработят всички свои идеи и то със сключен трудов договор със Сирма Солюшънс.
Регистрацията в конкурса продължава на competition@sirma.bg
За подробности http://sirma.bg/bg/viewPress.jsp?id=79
Любопитно:
Платформата Salesforce.com се ползва директно от интернет, без да се инсталира върху сървърите на компанията потребител, т.е. прилага се подходът "без софтуер" (no-software approach). Надграждането и програмите се осъвременяват безплатно, а процесът на въвеждането на платформата е доста по-кратък дори когато налага известна доработка, съобразно нуждите на клиента. AppExchange от своя страна е портал за обмен на надстройки.
През ноември 2006 г. Сирма Груп разработи две полезни приложения за американски клиенти за платформата SalesForce AppXchange. Едното приложение създадено от Сирма е "MakeTime". То позволява изключително бързо и удобно търсене "search as you type" на всякакви типове SalesForce обекти (клиенти, продажби, контакти и пр.). Другото приложение е "XCellery". Това е онлайн spreadsheet, позволяващ съвместна работа върху таблици през уеб, интеграция с Excel, споделяне на таблицата с колеги в SalesForce.
Приложенията спазват напълно правилата за интеграция и сертификация на AppXchange, интегрират се с back-end на SalesForce и използват напреднали JavaScript и AJAX технологии за по-добра интерактивност.

Коментар