Никол Кидман стана лице на рекламна кампания за игра, която тренира мозъка, съобщи сайтът на актрисата. Играта “More Brain Training from Dr. Kawashima: How Old is Your Brain?” е написана за портативните геймърски конзоли Nintendo DS.
Серията игри “Brain Training” включва набор от главоблъсканици. За да се справят с тях, потребителите използват сензорния екран и микрофона на конзолата DS. Един от режимите се явява тренировъчен курс с продължителност няколко седмици. След преминаването му, играта оценява “възрастта” на мозъка.
Кидман ще се появява в рекламни клипове на европейски телевизии и в печатни издания. В продължение на два месеца актрисата ще решава задачките, заложени в играта, след което системата ще определи и обяви “възрастта” на нейния мозък.
Играта „More Brain Training” излезе на пазара в Европа на 29 юни, докато в същото време американците се редяха на опашки за новия iPhone на Apple. Никол Кидман коментира, че тренировките с Nintendo DS са отличен начин да поддържа тонуса на своя ум.