За всяко търсене през порталите MSN и Microsoft Live софтуерният гигант ще награждава потребителите с точки. Членовете на т.нар. Live Search Club ще могат да пазаруват с отстъпка продукти на Microsoft или да изразходват точките в игри, съобщи informationweek.com.
В допълнение, порталите на компанията предлагат и състезания за скоростно търсене на информация в интернет. Тези инициативи на Microsoft са част от програма за завладяване на по-голям дял от търсенето в глобалната мрежа.
Напоследък MSN и Microsoft Live се движат възходящо в САЩ, като през юни постигнаха ръст от 67% спрямо май – делът им в търсенето се увеличи от 8,4% до 13,2%.
Все пак услугите на Microsoft са още много далеч по популярност от тези на Google. Софтуерната компания трябва да успее да задържи растежа си в търсенето, ако иска в бъдеще да конкурира водещия играч на този пазар, посочват анализаторите.